onsdag 11 augusti 2010

En kaffestund är aldrig fel

Idag har jag lyckats uträtta lite ärenden som har stått på min "att göra lista". Jag har bland annat varit duktig nog att komma ihåg att lämna in mina svarta stövlar som jag har släpat från Sthlm och hem för att min käre skomakare ska få klacka om mina älsklingsstövlar.
Också mitt årliga besök hos tandhygienisten för att hålla ordning och reda på mina tänder, samt att Sveas födelsedags presenter har blivit inhandlade. Efter det fick vi lov att ta en behövlig kaffestund på Kaffestugan och fylla på vårat koffein intag med kaffe och coca-cola.

Vi fick också en genomgång av lite höstnytt av Tin som kommit in på Kompis, vilket resulterade i att vi gick därifrån med varsin kasse:) För min del blev det ett par läckra blå jeans som satt perfekt och en blå vardaglig tunika/top från Vila. Ett par riktiga jeans, som jag trivs i har jag verkligen varit i behov av. Så vilken tur man har att en av ens bästa vänner är proffs på kläder!

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar