fredag 20 augusti 2010

Lite förändring...

Nu på morgonen har jag varit bort till Hanna som har omvandlat mitt blonda hår till lite mörkare:) Alltid kul med lite förändring. Jonas var helt förbryllad över att det kan ta nästan tre timmar att gå till frissören. Min grabb har det väldigt lätt för sig och är sin egen frissör inne i badrummet då det bara tar 20 minuter.
Nej, nu ska jag byta kläder och sen bege mig in till stan för att träffa Malin. En av mina bästa pluggkompisar från Övik som nu är i stan. Ska bli jättekul att träffas. Har inte sett varandra sen vi blev klara med utbildningen.
Fika och lite skvaller passar bra en fredagseftermiddag tycker jag. Sen ska jag nog passa på att springa in på Zara, tyckte jag såg nått snyggt när jag var där tidigare i veckan.

Charliieee

2 kommentarer: