måndag 16 augusti 2010

På Motor- och musikfestival med brudarna

I helgen blev jag övertalad av brudarna att hänga på upp till Älvdalen där den årliga Motor- och musikfesivalen ägde rum. Inte riktigt min grej tänkte jag, men jag kan ju inte missa chansen att få ut med tjejerna nu när jag är hemma.
Det blev en trevlig grillmiddag hemma hos Carola och hennes underbara kille som fixade grillningen åt oss brudar som istället kunde ägna sig åt vinglaset:) Sen hamnade vi på första parkett ute i solskenet för att kolla in cruisingen, och när Kristina och hennes grabb dök upp i sin "raggarbil" var vi inte sena på att hoppa in i den!
När det sen var dags att bege sig de fem milen hem till Mora efter ett antal timmar inne på Folkparken, var det ett gäng trötta tjejer som direkt föll in i skönhetssömnen.

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar