måndag 9 augusti 2010

Riktigt bra bokväder ute

Det har regnat konstant hela tiden ända sen jag slog upp ögonen imorse, och därför blev det att ligga kvar i sängen. Är hemma hos föräldrarna den här veckan och bara tar det lugnt.
Hela dagen har jag i praktiken legat under en filt och läst min bok förutom ett kort avbrott då jag följde med mammsen för att handla mat och passade då även på att gardera mig med en till bok.
Alla som har läst "Infiltratören" vet vem Olle Liljegren inom polisväsendet är och nu har han kommit ut med sin version av historien "Hanteraren" som står på tur i min bokkö. Även Peter Rätz "Nio år som undercoveragent" är beställd och står i kö:) Jag och Lojsan har blivit riktigt insnöade på det här ämnet, men det är ju så intressant.
Nej, nu ska jag ta och fixa mig en kopp te och sedan fortsätta med min bok så att jag får börja med "Hanteraren". Läsa böcker är vad man ska göra på semestern.

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar