måndag 16 augusti 2010

Tack för den här sommaren

Nu tackar jag för den här sommaren hemma i Dalarna som har spenderat med våra nära och kära. Underbart väder ner vid Siljan, grillning, rosévin, lugn och ro och bokstund..så kan jag sammanfatta min semester.
Imorgon åker jag tillbaka hem till Stockholm och till min älskling som förhoppningsvis längtar efter mig:) Jag längtar då fruktansvärt efter Jonas som jag inte har fått sett och hållt om på över en vecka!
Föräldrarna följer också med ner en sväng till Sthlm för att känna på storstadslivet och lyxa till vardagen med en hotellvistelse. Vad vi hittar på under veckan får vi se men lite mer skoj ska jag hinna med innan allvaret börjar igen och jobbet kallar om en vecka. Förhoppningsvis blir det kanske Allsång på Skansen imorgon om vädergudarna vill.

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar