söndag 29 augusti 2010

Trollungen på besök

En hel arbetsvecka och helg har bara svichat förbi och så var man återigen tillbaka i vardagen. Känns faktiskt riktigt bra att vara tillbaka från semestern.
I lördags fick vi den stora glädjen att ha Trollungen på besök. Lovisa tog med sig mamma och tillbringade eftermiddagen/kvällen hos oss. Och min matlagning gick absolut hem hos Lovisa som åt som om hon inte fått mat på en vecka:) efter maten blev det lek med trolldegen innan det var tid för läggdags.
I helgen har vi också börjat kika på lite bilar. Det är dags att byta ut våran älskade bil "Pärlan", vilket känns jättesvårt för mig:) men men..hon får komma till nån annan som tar hand om henne. Vi har kikat runt och bland annat provkört BMW, som jag tidigare sagt att jag aldrig skulle vilja ha och sen har vi också självklart kikat på Volvo.

Idag blev det en riktig lång mys sovmorgon, frukost vid tvn och sen tog vi oss en vända på Outleten i Barkarby. Jonas hittade ett par Lacoste skor, själv såg jag att Vagabond hade en massa snygga höst/vinter stövlar till riktigt bra priser.
Nej, nu ska jag ta reda på tvätten, ta en dusch, hoppa i myskläderna och sen söndagsmys i soffan resten av kvällen.

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar