torsdag 5 augusti 2010

Jag hittade den

Jag hittade den perfekta lilla svarta klänningen som kommer blir läcker till ett par enkla svarta pumps eller till och med kanske mina skyhöga beiga skinnaktiga pumps. Ja vi får se vad det blir. Gillar i allafall när det är enkelt.
Killar har då jämt lätt när det är olika tillställningar. För dem är det bara att slänga på sig ett par byxor och en snygg skjorta. Tänk vad enkelt livet kan vara för en del.

Nu ska jag ta mig en kaffekopp, lägga mig ute på balkongen i soffan med min bok och mitt korsord. Det är strålande sol här i Stockholm idag vilket tydligen ska hålla i sig i hela landet under helgen:)
Än så länge har det inte blivit någon träning idag. Hade en rejäl träningsvärk i armar och axlar imorse när jag vaknade, så det tog emot att gå dit på morgonen. Blir nog lite träning ikväll efter middagen om jag orkar. Men nu blir det soffläge ett tag!

Charliieee

1 kommentar:

  1. Åhå, välkommen till blogspot-världen ;) Fin klänning, var hittade du den? :)

    SvaraRadera