torsdag 5 augusti 2010

Jakt på festklänning

Godmorgon på er! Sitter med min fil och min kaffekopp, tyvärr inte DN utan den får jag lov att vänta på tills morgonens frukost. Vi har tidningen fredag, lördag och söndag vilket passar utmärkt eftersom man inte hinner läsa på vardagarna när man ska till jobbet.
Ska snart bege mig bort till Stinsen för att se om jag hittar nånting som passar till helgens 30-års kalas som Carro och hennes kompis ska ha i Orsa. Har absolut inga festkläder längre i min garderob. Vet inte riktigt vad det beror på. Har man blivit gammal och tråkig då? Det är väl risk för det antar jag:)
Vi får väl se om jag kommer hem med nånting som duger, förhoppningsvis en fin klänning. Det är vad som står på min önskelista i allafall.

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar