måndag 13 september 2010

2 veckor till den underbara värmen

Nu är våran Thailands resa bokad och den 28 januari åker vi i två veckor till den underbara värmen! Härligt att ha någonting att se fram emot och en välförtjänt semester som kommer att behövas då det är mycket som händer på jobbet i höst.
På hemvägen passar vi även på att stanna några dagar i Beijing, Kina vilket säkert kommer att bli super häftigt. En sak är då säkert...och det är att det kommer att bli en massa shopping:)


Jag har varit duktig och tränat idag också efter jobbet, även fast jag hade riktigt starka planer på att står över. Att träna tre dagar i rad sliter på min lilla kropp:) Men efter lite mat i magen så kom jag på bättre tankar.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen.

Charliiieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar