söndag 12 september 2010

Jag har hittat dom!

Igår hittade jag mina höst/vinterstövlar som jag har sniffat runt och letat efter:)
Jonas ville ut på Outleten för att leta efter en jacka och då passade jag självklart på att springa in på Vagabond eftersom jag tidigare såg ett par snygga stövlar. Men så hittade jag ett ännu snyggare par och precis den färgen som jag har letat efter..ljusbruna. Det blev ett kap med outletpriset på 889 kronor, och ordinarie pris 1400 kronor.
Efter våran lilla snabba shoppingtur blev det ett träningspass för mig på gymmet innan vi åkte hem till Carro och hjälpte henne sätta upp en hylla.
Därefter handlade vi med oss lite mat och for hem till Veronica & Daniel. Där blev det middag och spelkväll med orättvisa frågor, men jag kom i allafall inte sista:)

Idag har vi inte gjort så mycket. Bara en massa söndagspyssel som att veckohandla och städa. En vända till gymmet har det också blivit (stolt över mig själv) men nu är det soffan som gäller!

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar