fredag 10 september 2010

Äntligen fredag

Äntligen är fredagen här och arbetsveckan slut vilket självklart betyder fredagsmys:)
Då får vi belöna oss med god mat och gärna ett glas rött och sen bara mysa i soffan. Kvällens middag blev tortellini med ruccola, tomat, mozarella, avokado och rödlök med pesto. Supersmarrigt och super enkelt är vad det är och tar max 10 minuter att slänga ihop.
Efter jobbet idag tog vi oss också för att ta våra röstkort och rösta så att det är avklarat. Jag döljer inte vad jag röstar på och hoppas och ber till gud att våran regering får sitta kvar...

Nej, nu ska jag lägga bort datorn, krypa intill min man och tävla emot honom på Postkodmiljonären, som jag jämt vinner:)

Charliieee

1 kommentar:

  1. Det hoppas jag med (om regeringen alltså)! :) Hoppas du får en fin helg :)

    SvaraRadera