söndag 3 oktober 2010

Jodå, vi lever faktiskt!

Jodå, vi lever faktiskt! De är bara väldigt mycket med jobbet och allt som hör vardagen till som gör att bloggningen blir lidande.

I helgen har jag inte haft mycket för mig förutom att träna, tvätta och läsa vilket är en skön helg syssla tycker jag:) Jonas däremot har haft kurs med jobbet både igår och nu idag.
Igår när Jonas kom hem kom han med förslaget att vi skulle traska in till stan och käka middag ute. Efter över en mils promenad var det två vrålhungriga själar som hamnade på Mongolian. Kan jag starkt rekommendera om man gillar asiatiskt mat. En buffé där man plockar ihop vad man vill ha och skickar in det till kocken som lagar till det. Efter maten slog vi oss ner på Espresso House för lite efterrätt och för att glo på folk:)

Skjutsade Jonas till jobbet imorse vid åttatiden och hade karaktär nog att gå till gymmet och utföra dagens träning direkt på morgonen, istället för att krypa ner i sängen igen som var riktigt lockande. Men det kändes skönt efter träningen att jag inte gjorde det och så blev det frukost, tidningen och Nyhetsmorgon i soffan som belöning:)
Snart ska jag ta mig en tur bort till Stinsens Köpcentrum för en lite inspiration/shoppingrund. Höstgarderoben behöver få sig en liten uppdatering med alla mysiga stickade tröjor. Veckans mat ska också inhandlas innan jag ska hämta upp Jonas.

Charliieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar